Reklamacije i povrati
Reklamacije
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju JO-JO OPTIKA trgovinama i to e-mailom na info@jojo-optika.hr i putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
- roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
- isporučena roba ne odgovara standardima
- je došlo do oštećenja prilikom isporuke
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.
Povrati
Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača naši kupci imaju pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana od primitka pošiljke.
Povrat se vrši o pošiljateljevom trošku na adresu Av. Dubrava 241 10000 Zagreb, gdje se nalazi poslovnica JO-JO Optika – Dubec.
Povrat se odnosi na cijenu samog modela, a ne i dostave, a novac se vraća na račun ili, ako je u pitanju bilo kartično plaćanje, onda se povrat čeka nekih 10 do 12 radnih dana.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Pravila reklamacija i povrata se odnose isključivo na kupnju u web trgovini