Pisani prigovor potrošača
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
JO-JO OPTIKA
DANKOVEČKA 95,
10040 ZAGREB
Tel: 01/2925-869
ili poslati putem e-maila na: info@jojo-optika.hr
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.