Plaćanje i dostava

Naručenu robu moguće je platiti na dva načina:

  • virmanskom uplatom
  • online WSPay sustav (kartično plaćanje)

Korisnici odabiru artikal i ispunjavaju polje za slanje upita sa svim traženim podacima. Specifičnosti svakoga od načina plaćanja pročitajte na ovoj stranici. Po uspješnoj narudžbi poslat ćemo vam potvrdu emailom sa svim detaljima.

VIRMANSKA UPLATA

Po završetku narudžbe s odabirom virmanskom plaćanja, e-mailom ćemo Vam poslati iznos i podatke za uplatu. Račun možete platiti na šalteru banke ili pošte, ili internet bankarstvom.

KARTIČNO PLAĆANJE

JO-JO OPTIKA d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
JO-JO OPTIKA d.o.o. prihvaća sljedeće kreditne kartice:

Robu pakiramo i šaljemo tek po primitku uplate. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od narudžbe.

* Lagerske leće dostavljamo u roku 2-3 radna dana od primitka uplate.
* Ostale recepturne leće koje se izrađuju po narudžbi čekaju se 3-4 tjedna.

RAČUN

Račun za narudžbu dostavljamo u pošiljci zajedno s naručenim proizvodom.

DOSTAVA


PODRUČJE DOSTAVE

Robu dostavljamo isključivo na cijelo područje Republike Hrvatske.

Dostava se izvršava putem Hrvatske pošte.

TROŠAK DOSTAVE

* besplatna dostava iznad 500,00 kn
* 20,00 kn dostava ispod 500,00 kn

VRIJEME ISPORUKE

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađujemo isti dan. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) obrađujemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati obrađuju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata,pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

VAŠA KOŠARICA

close

Prijavite se na newsletter