Pisani prigovor potrošača

Pisani prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1. - 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
 
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
JO-JO OPTIKA

Sarajevska 6

10 000 Zagreb

  ili poslati putem e-maila na: info@jojo-optika.hr 
 
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
 
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na broju telefona 01/ 6602-197.